Re: kupiłem DVD-RW

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 21:36:02 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> No i posprawdzaj, najlepiej na jakiejs nagrywarce Liteona, jakosc zapisu.
> IMHO dobrze nagrana plyta powinna miec do ~500 PIF, najlepiej pojedynczych
> po 1, naprawde dobra ponizej 100 PIF.

Bez przesady... Ilość nie jest aż tak ważna, a co więcej obecnie jakoś
trudno kupić płytę, która nagrałaby się z mniejszą ilością PIF niż
100... Z testów, które sam przeprowadzam po każdorazowym nagraniu
wynika, że standard na chwilę obecną to tak od 300 do trochę poniżej
1000. A nagrywam tylko i wyłącznie na Verbatimach, ewentualnie TDK (MBI,
bo CMC to tragedia...).
Krytyczną wartością jest wielkość słupków, a nie ich ilość. Jeśli test
jest robiony w ECC 8/8 to maksymalna wartość wynosi 32, z kolei w 8/1 -
4. U mnie z reguły najwyższy słupek ma tak od 4 do 9 (to ostatnie tylko
czasami).

Poza tym... Jeszcze tak odnośnie ilości błędów PIF. W testach jakich
sporo w serwisach o tej tematyce naprawdę trudno trafić na płytę nagraną
z tak małą ilością PIF jaką deklarujesz, większość przekracza 500...
Mówię o wynikach uzyskanych za pomocą dobrego sprzętu na dobrych nośnikach.

# /George Orwell - Rok 1984/