Re: Problem z LITE-ON DVD-RW SHW-1635S

Autor: Grandalf <grandalf_at_op.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 14:48:06 MET DST

Elminster napisał(a):

> P.S. Przeinstalowałem Win XP i dalej to samo!
Taka polityka mnie rozwala :D Pojawi się problem to reinstal. Wziąłbyś
napęd do kumpla i u niego sprawdził to by Ci dużo powiedziało. Ja u
niego działa to problem jest w Twoim kompie, a jak też nie działa to
napęd walnięty. No chyba, że Tobie taka zabawy z instalką Windy
odpowiada. A tak wracając do tematu to chyba laser od CD, zresztą tak
jak inni sądzą.

--
Poczytaj i podziel się wnioskami:
http://grandalf.blog.onet.pl/