Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 16:06:08 MET DST

"lukasz sczygiel" <gdzies@daleko.pl> wrote in message
news:e0gmc5$7s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hmmm a vdubie sie da? Jesli tak to ktore filtry po kolei zapodac?

> Ci co kupuja lcd za 6 tysiecy to jednak niezbyt reprezentatywna grupa.
> Wiekszosci ludzi po prostu nawet nie stac na crt w "starym standardzie
> za 1k zl....
>
> A za 8k zl moge miec calkiem fajnego peceta, projektor, ekran i karty
> tv i DVB. Po odpowiednim potraktowaniu softem mozna latwo sterowac
> wszystkim z pilota.
> Sam teraz nie mam telewizora ani radia w domu. Wszystko zalatwia pecet
> z karta tv i radkiem 8500. Jak chce maly obraz "zeby cos gralo" to mam
> [...]

przeczytaj raz jeszcze - pelna rozdzielczosc HDTV - 1920x1080 - po raz
pierwszy display tej wielkosci i o tej rozdzielczosci kosztuje ponizej 8
tysiecy zlotych co oznacza ze za rok dwa to wlasnei cos takiego bedzie
standardem a skoro bedzie standardem, do tego pojawi sie HD-DVD i BRD to
i HDTV bedzie standardem - nawet w takim kraju jak Polska...
do 2010 skonczy sie klasyczne SDTV...