Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_daleko.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 20:03:30 MET DST

PAndy napisał(a):

> przeczytaj raz jeszcze - pelna rozdzielczosc HDTV - 1920x1080 - po raz
> pierwszy display tej wielkosci i o tej rozdzielczosci kosztuje ponizej 8
> tysiecy zlotych co oznacza ze za rok dwa to wlasnei cos takiego bedzie
> standardem a skoro bedzie standardem, do tego pojawi sie HD-DVD i BRD to
> i HDTV bedzie standardem - nawet w takim kraju jak Polska...
> do 2010 skonczy sie klasyczne SDTV...
Ujme tak: jesli koncerny sie upra to wprowadza HDTV jako standard.
Jednak sadze ze dla szarego odbiorcy ta zabawa bedzie za droga a jesli
okaze sie ze zostanie wprowadzone hdtv a zniknie stara TV to szaraki
pokupuja skrzynki na telewizor i beda ogladac hdtv w pal-u.

Krotko mowiac bez sensu.
W takim kraju jak nasz mamy jakies 20-40 mln odbiornikow. Oczekiwany
czas ich zycia to co najmniej 4-10lat. Dalej sa sprzedawane zwykle
odbiorniki. Nie wydaje mi sie ze hdtv nagle nas uderzy i bedziemy
wszyscy szczesliwi....

Ale to chyba nie na te grupe dyskusja:)

--
Lukasz Sczygiel