Re: Downclocking Radeona 9800 Pro

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 16:17:46 MET DST

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0gl13$b26$2@inews.gazeta.pl...
> Raczej nie powinno zaszkodzić IMO - a tak z ciekawości - po co chcesz to
> zrobić?

Ot choćby w celu obniżenia temp., kiedy 85% czasu pracuję w środowisku 2D i
wysoka częstotliwość taktowania układów karty graficznej nie jest potrzebna.
Poza tym zawsze to mniejsze obciązenie dla zasilacza.
Program ATI Tray Tools ma możliwosć automatycznej zmiany częstotliwości
GPU/Mem po wejsciu i wyjsciu z aplikacji 3D jednak u mnie, nie wiem dlaczego,
powoduje to artefakty. Kiedy ręcznie zmieniam jest wszystko OK.