Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: lukasz sczygiel <gdzies_at_daleko.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 15:27:17 MET DST

PAndy napisał(a):

> "lukasz sczygiel" <gdzies@daleko.pl> wrote in message

> Wystarczy uzyc filtru motion search i masz pelna jakosc i progressive

Hmmm a vdubie sie da? Jesli tak to ktore filtry po kolei zapodac?

> HDTV wejdzie szybciej niz ci sie wydaje - wlasnie obok mnei stoi teraz
> TV lCD 37 cali Acera ktory ma pelna rozdzielczosc HD (1920x1080),
> wbudowany tuner DVB-T i analogowy, do tego wifi, ethernet, dekoduje
> MPEG-2, AVC1,VC1, Xvid, DiVX i cos tam jeszcze - koszt ponizej 8000
> tysiecy polskich zloty - ludzie kupuja plaskie LCD za 5 - 6 tys -
> dolozyc 2 i miec TV z HD...
Ci co kupuja lcd za 6 tysiecy to jednak niezbyt reprezentatywna grupa.
Wiekszosci ludzi po prostu nawet nie stac na crt w "starym standardzie
za 1k zl....

A za 8k zl moge miec calkiem fajnego peceta, projektor, ekran i karty tv
i DVB. Po odpowiednim potraktowaniu softem mozna latwo sterowac
wszystkim z pilota.
Sam teraz nie mam telewizora ani radia w domu. Wszystko zalatwia pecet z
karta tv i radkiem 8500. Jak chce maly obraz "zeby cos gralo" to mam
monitor crt w meblosciance a jak mam czas i chec na chwile relaksu to
opuszczam na froncie tej mebloscianki ekran i odpalam projektor. Cena
nizsza niz 1000E a zajmuje znacznie mniej miejsca w pokoju.

--
Lukasz Sczygiel
wstaw moje nazwisko@gmail.com