Re: Karta do TV i do zgrywania - konkretne pytanie

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 12:47:03 MET DST

"lukasz sczygiel" <gdzies@daleko.pl> wrote in message
news:e0g9q6$c6c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wogole filtry deinterlace sa kiepskie z definicji.
> Tak po prostu dziala interlace ze mamy niejako dwie klatki i musimy
> miedzy nimi robic jakas aproxymacje i wciskac te dwie w jedna.
> Niby mozna ale jak ktos sie dobrze przyjzy to i tak ruchome ksztalty
> sa rozmazane. IMHO za duzo roboty jak sie robi film do uzytku
> domowego. Co innego profesjonalisci ale nie o tym tu piszemy.

Wystarczy uzyc filtru motion search i masz pelna jakosc i progressive

> Z hdtv to IMO bedzie porazka. Jednak normalne tv kroluje i trzeba
> duzego parcia zeby je wyrugowac z domow. Jesli koncerny sie upra to do
> tego dojdzie ale ja bym wolal kino domowe takie jak opisywali w mlodym
> techniku w 1988r. i tv przez internet. to tak offtopicznie:)

HDTV wejdzie szybciej niz ci sie wydaje - wlasnie obok mnei stoi teraz
TV lCD 37 cali Acera ktory ma pelna rozdzielczosc HD (1920x1080),
wbudowany tuner DVB-T i analogowy, do tego wifi, ethernet, dekoduje
MPEG-2, AVC1,VC1, Xvid, DiVX i cos tam jeszcze - koszt ponizej 8000
tysiecy polskich zloty - ludzie kupuja plaskie LCD za 5 - 6 tys -
dolozyc 2 i miec TV z HD...