Re: Chieftek - cichy?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 12:51:31 MET DST

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:e0g8tu$405$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Aktywne PFC może dać Ci jeden niemiły efekt - jeśli używasz UPS'a,
> który nie ma na wyjściu czystej sinusoidy, to jest więcej niż pewne,
> że będziesz musiał kupić sobie nowy.

O to bardzo ciekawe, miałem wcześniej tego chiefteca (420W) i UPSa firmy
Fideltronik Ares 700. Jakoś to normalnie funkcjonowało, a ten zasilacz
nie miał sinusoidy pełnej tylko aproksymacje sinusoidy.

> :-D Trudno, żeby nie była polecana. W końcu domena chieftec.pl jest
> zarejestrowana przez Angelę, a Angela to zdaje się jeden z
> ważniejszych (jeśli nie główny) dystrybutor Chiefteca na Polskę.

W Angeli kupowałem 3 lata temu tego chiefteca, po około miesiącu czasu
znajomy przyniósł mi nagrywarkę, że niby coś mechanizm tacki się zacina,
podłączyłem nawłączonym komputerze pod molexa i zasilacz się wyłączył.
Już potem nie można było go włączyć, wysłałem na gwarancji i po kilku
dniach miałem spowrotem nowy z nową gwarancją, więc jestem zadowolony z
zakupów u nich i na gorąco podłączam tylko wentylatory.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!