Re: Socket A - czy warto to ciagnac?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 21:05:13 MET

> Wiem ze to co powiem to troche herezja (zwlaszcza dla osób które
> faktycznie
> korzystaja z mocy woich sprzetów - jakies obróbki wideo itp) ale ja nie
> zauwazylem wielkiej poprawy jak zmieniłem sprzet z D700 na Athlona 2000

Ja po przesiadce z Athlona XP 1700+ (Palomino) na Athlona XP 2800+ (Barton)
oraz zwiekszeniu ramu z 512 MB do 1 GB nie odczulem zadnej roznicy w
zastosowaniach biurowo - internetowych. W grach i owszem - mimo , ze przez
pewien czas mialem w obu konfiguracjach karte graf. GF2 MX400! Jako ze
glownie ostatnio grywam w Ms Access 2003 to chyba zmiana sprzetu nie nastapi
szybko. No chyba, ze mi sie spali mobo ECS KT600-A ;-]

::f::