Komputer dla grafika... podzespoły...

Autor: Michał Pukacz <michal_at_mpukacz.com>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 20:55:04 MET

Witam
chciał bym złożyć wydajny komputer do grafiki jednak jestem kompletnym
laikiem, a ostatnią styczność z hardwarem miałem 5lat temu. Dlatego
prosił bym was o pomoc w wyborze podzespołów. Budżet mam dość
ograniczony -1400zł, a musze w nim zmieścić płytę główną, procesor, ram,
obudowe+zasilacz. Tyle co udało mi się wyczytać z archiwum grupy to
polecacie taką konfiguracje:

---
AMD ATHLON 64 Venice 3000+ BOX (s.939)  		547 zł
GIGABYTE GA-K8NF-9 (s.939)			 	321 zł
KINGSTON DDR 1024/400					353 zł
---
A może coś innego ?
Docelowo zależało by mi na 2GB RAM. I tu moje pytanie czy może lepiej
np.kupić AMD SEMPRON 3000+BOX 64BIT s.754 za 347 zł i płytę ASUS K8N4-E
za 286zł i w ten sposób zaoszczędzić na drugą kość RAM 1GB Kingstona ? A
może jakiś inny RAM polecacie ? Jaką tanią i dobrą obudowe z zasilaczem
wybrać ? Czy może lepiej kupić obudowe i zasilacz oddzielnie, a jak tak
to co ? Czy zasilacze FORTONA to dobre rozwiązanie ?
Proszę jeszcze raz o pomoc i z góry dziękuje.
Pozdrawiam,
M.Pukacz