Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 21:14:08 MET

Pod koniec ubiegłego roku chciałem sobie kupić nagrywarkę DVD. Tak się
dobrze złożyło, że akurat w CHIPie był test takiego sprzętu. Najlepszy
okazał się BenQ DW1640. Następnego dnia w sklepie zapytałem o ten model i
okazało się, że ludzie chętnie kupują ten sprzęt. No cóż. Też kupiłem. :)
Jestem z tej nagrywarki bardzo zadowolony. Pięknie czyta i nagrywa DVD oraz
CD-R/RW. Luzem łyka plusy i minusy. CD-Speed po teście odczuty pokazuje
same zielone kwadraciki (100% ok). Nagrywam na firmowych płytach BenQ oraz
na innych firmowych a nawet na najtańszych dostępnych. Nie mam problemu z
odczytem płyt nagranych na innym sprzęcie. Nagrywarka działa prawidłowo na
niskich oraz na najwyższych prędkościach nagrywania.

Nagrywarka nie trawi tylko jednego standardu zabezpieczeń. Nie pamiętam
jego nazwy. Za to po wgraniu nowszego biosu łyka wszystko. Przynajmniej tak
jest napisane na cdrinfo. Nie mogę potwierdzić ponieważ nie spotkałem się z
tym zabezpieczeniem więc nie wgrywałem nowego biosu. :)

Mój sąsiad ma nagrywarkę LG. Muszę przyznać, że również działa bardzo
ładnie. Kiedyś zabił bym sąsiada śmiechem za kupno sprzętu ze znaczkiem LG
ale teraz sam się dziwiłem. Widocznie firma zrozumiała, że wpychanie
badziewia nie wychodzi na dobre. Osobiście zajeździłem trzy nowe napędy
CD-ROM ten marki w ciągu jednego miesiąca. To było jakieś 2 lub 3 lata
temu. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *