Re: jak podzielić dysk?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 08:55:32 MET

Palmer napisał(a):
> To ja też podłączę się pod wątek i zadam 2 szybkie pytanka.
>
> Dlaczego po ustawieniu Swapa na 400 min i 1992 MB max, menadżer zadan w
> pozycji "Pamięć zadeklarowana (KB)" pokazuje tylko 1 356 532 KB?
Bo takie jest faktyczne jego uzycie w tym momencie. Poza tym ustaw na
sztywno swap. :)

> Podział dysku na partycje mam taki (uszeregowany w kolejności fizycznie
> zajmowanej przestrzeni):
> 1. G - 1992 MB FAT16 - SwapFile (zdecydowanie lepszy dla pliku wymiany
> niż NFTS)
Dotychczas tez tak myslalem ale na partycji powyzej 256MB na FAT16 traci
to jakikolwiek sens (tu masz zrodlo):
http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/rozdzial_17/roz_17_2.mspx
> 2. C - 8000 MB NFTS - System
> 3. D - NFTS Aplikacje
> 4. E - NFTS Multimedia
> 5. F - CD-ROM
>

> Czy przenosiliście katalog "Documents and Settings" z partycji
> systemowej na inną? Chcę to zrobić przy najblizszym formacie dysku, bo

Nie. Przekieruj wszystkie tempy (wlasciwosci
systemu-->zaawansowane-->zmienne srodowiskowe) oraz cache przegladarki
na inny dysk. Poza tym Moje dokumenty koniecznie przenies z systemowej
na bezpieczna partycje!

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.