Re: jak podzielić dysk?

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 06:07:06 MET

OMSON <omson@o2.pl> napisał(a):
> Nie. Przekieruj wszystkie tempy (wlasciwosci
> systemu-->zaawansowane-->zmienne srodowiskowe) oraz cache przegladarki
> na inny dysk. Poza tym Moje dokumenty koniecznie przenies z systemowej
> na bezpieczna partycje!

Nie ma bezpiecznych partycji! Przy tym wyscigu producentow dyskow, obnizaniu
kosztow, kazda ze znanych firm ma od czasu do czasu wpadke z jakas
niedopracowana seria, wypchnieta zbyt szybko na rynek. Powoli powinno byc
jasne dla uzytkownikow, ze zaden dysk nie jest bezpieczny - chyba ze
zdecydujemy sie na stary, sprawdzony model. W takiej sytuacji
bezpieczniejszym rozwiazaniem beda dwa mniejsze dyski (najlepiej roznych
firm) zamiast jednego duzego i backupy, backupy. Bo obraz dysku,
przechowywany na nim samym nie mozna nazwac backupem!
Pozdrowienia.