Re: jak podzielić dysk?

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 23:56:06 MET

To ja też podłączę się pod wątek i zadam 2 szybkie pytanka.

Dlaczego po ustawieniu Swapa na 400 min i 1992 MB max, menadżer zadan w
pozycji "Pamięć zadeklarowana (KB)" pokazuje tylko 1 356 532 KB?

Podział dysku na partycje mam taki (uszeregowany w kolejności fizycznie
zajmowanej przestrzeni):
1. G - 1992 MB FAT16 - SwapFile (zdecydowanie lepszy dla pliku wymiany niż
NFTS)
2. C - 8000 MB NFTS - System
3. D - NFTS Aplikacje
4. E - NFTS Multimedia
5. F - CD-ROM

Czy przenosiliście katalog "Documents and Settings" z partycji systemowej na
inną? Chcę to zrobić przy najblizszym formacie dysku, bo po co partycja
systemowa ma się niepotrzebnie fragmentować, a poza tym byłoby to bezpieczne
(archiwizacja) i wygodne.
Czy znacie jakaś metodę/program, którym mozna bezpiecznie taką operację
przeprowadzić?

Pozdr.,
Palmer