Re: jak podzielić dysk?

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 11:43:38 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dvobhk$3q4$4@news.lublin.pl...

> Bo takie jest faktyczne jego uzycie w tym momencie. Poza tym ustaw na
> sztywno swap. :)

No właśnie mam na sztywno 400 MB [rozmiar początkowy] - 1992 MB [rozmiar max =
wielkości partycji). Faktyczne użycie podane jest w obszarze "Pamięć
zadeklarowana" w pozycji "Razem" i Szczyt", a wartośc, którą wyżej podałem
widnieje w wierszu "Limit" i nie odpowiada wartości zadeklarowanej przeze mnie
czyli 1992 MB. 1356532 KB to jest zaledwie 1324 MB, a gdzie reszta? Intryguje,
że po całkowitym wyłączeniu pamięci wirtualnej, wartość w polu limit to nie 0
tylko 946936 KB. Skąd taka wartośc i dlaczego akurat tyle?

Pozdrawiam,
Palmer