Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 15:24:56 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2006 14:34:49 +0100, gkaszcz napisał(a):
> [...]

[ciach]

> Athlon64 venice znacznie mniej sie grzeje niz sempron i chyba wystarczylby
> Ci do niego BOXowy wiatrak za 20 zl. U mnie wczoraj chodzil cala noc na
> memtescie, wiec troche go tam zmielilo. Rano temp proca 40 st C przy
> wiatraku na 1650 rpm.

Ale memtest to akurat słabo grzeje procesor... Co innego gdyby tak było przy
prime95, które próbuje zarżnąć sprzęt :)

> dysk buczy. Tez mam samsunga i jest glosny niestety. Nijak sie nie umywa do
> starej dobrej barracudy.

Ale tego konkretnego samsunga - spinpoint sata-2 200GB? Bo ja odnoszę
zupełnie inne wrażenie - jest zamontowany w kilku komputerach i gdy
przyłożyć doń ucho to ciężko usłyszeć czy działa czy nie...

> A moze ja mam awersje do "systemow chlodzenia"? Mysle sobie ze 200 zl za
> wiatrak to lekkie przegiecie skoro plyta glowna ma 300 kosztowac...
>
> Ale na Twoim miejscu sprobowalbym, moze bedzie dostatecznie cicho to sobie
> 200 zl zaoszczedzisz. No a jak nie to dokupisz tego thermalrighta

A czy z boxów da się zdjąć te firmowe radiatory? Bo myślałem że nie jest to
możliwe - a jeśli już, to wiąże się to z utratą gwarancji...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004