Re: Leadtek WinFast TV PVR2000

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 15:31:06 MET

"Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote in message
news:a190ql7itumh.1p1anhhfbahjk.dlg@40tude.net...
> Pandy <pandrw@poczta.onet.pl> w wiadomości

> Zwłaszcza, że ten model, w odróżnieniu od mu podobnych, ma niezłej jakości
> sprzętowy encoder mpeg2 i zgrywanie 'w realtime mpeg2', i to w całkiem
> niezłej jakości, to dla niego nie problem...

tia... no tak... ;) - oglednie mowiac jesli nie mam wplywu na sekwencje IPB
w GOP, mozliwosci zmiany matrycy kwantyzacji, okreslania kilku innych
parametrow to nie da sie wycisnac maksymalnej jakosci... ale do wiekszosci
zastosowan ten conexant jest niezly - stad mowie jesli komus nie zalezy na
maksymalnej jakosci to moze mu sie udac nagrywac realtime MPEG2...