Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_niepisznapriv.polbox.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 18:14:47 MET

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrne1tfeo.gu7.joshua@pingwin.ani...

> [ciach]

> Ale memtest to akurat słabo grzeje procesor... Co innego gdyby tak było
przy
> prime95, które próbuje zarżnąć sprzęt :)

No ale przeciez wszytkie dane ktore on laduje do pamieci to proc musi
wygenerowac.

Zreszta jesli chcesz to moge prima dzis puscic i zobacze co bedzie.

Poza tym nominalne obroty tego wiatraka to 3000. A tu ledwo sie krecil - w
biosie jest regulacja i sobie ustawiasz. Jest nawet auto - sam przyspiesza
lub zwalnia w zaleznosci od temperatury proca. I sa alarmy wiec go nie
spalisz.

Na benchmark.pl jest test procesorow i dokladne opisy.

> Ale tego konkretnego samsunga - spinpoint sata-2 200GB? Bo ja odnoszę
> zupełnie inne wrażenie - jest zamontowany w kilku komputerach i gdy
> przyłożyć doń ucho to ciężko usłyszeć czy działa czy nie...

A u mnie warczy. Ten konkretny. Wibruje od samego krecenia a glowice pierdza
przy pracy dodatkowo. Jakbym wiedzial w zyciu bym nie kupil.

> A czy z boxów da się zdjąć te firmowe radiatory? Bo myślałem że nie jest
> możliwe - a jeśli już, to wiąże się to z utratą gwarancji...

W boxie proc i radiator/wiatrak sa osobno, sam sobie zakladasz.
Instrukcja mowi ze gwarancja jest tylko wtedy wazna kiedy uzywasz
oryginalnego wyposazenia AMD.

> Pozdrawiam,

i ja

Greg