Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_niepisznapriv.polbox.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 14:34:49 MET

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrne1svsl.aks.joshua@pingwin.ani...
> Witam,
>
> Stoję przed wyborem komputera (nie całego, parę rzeczy zostanie z
> poprzedniego, m.in. nagrywarka dvd). Rozpatruję trzy opcje:
>

> 1. Płyta Gigabyte GA-K8NF-9 298 zł
> 2. Athlon64 Venice 3000+ OEM s939 501 zł
> 3. Chłodzenie Thermalright HR-01 K8 219 zł
> 4. RAM 1GB 300 zł
> 5. Dysk Samsung 200GB 7200 8MB SP2004C 309 zł
> 6. GigaByte 128M128b VIVO GV-NX66T128VP 625 zł
> 7. Chieftec DG-01B-D-U Black 349 zł
> RAZEM 2601 zł

Athlon64 venice znacznie mniej sie grzeje niz sempron i chyba wystarczylby
Ci do niego BOXowy wiatrak za 20 zl. U mnie wczoraj chodzil cala noc na
memtescie, wiec troche go tam zmielilo. Rano temp proca 40 st C przy
wiatraku na 1650 rpm. Prawie w ogole go nie slychac... Juz glosniej od niego
dysk buczy. Tez mam samsunga i jest glosny niestety. Nijak sie nie umywa do
starej dobrej barracudy.

A moze ja mam awersje do "systemow chlodzenia"? Mysle sobie ze 200 zl za
wiatrak to lekkie przegiecie skoro plyta glowna ma 300 kosztowac...

Ale na Twoim miejscu sprobowalbym, moze bedzie dostatecznie cicho to sobie
200 zl zaoszczedzisz. No a jak nie to dokupisz tego thermalrighta

pozdro

greg