Re: Uszkodzony dysk Seagate

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 08:19:55 MET
Message-ID: <dvll6v$h44$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> > Padl mi dysk Seagate 200 GB. Posialem gwarancje i dowod zakupu. Wchodze
na
> > strone Seagate i pisze mi ze jest ciagle na gwarancji i ze mozna to
> > zalatwic. ale jak ? Mam rozumiec ze musze go wysalc za granice, oni
zrobia i
> > mi odesla ? Bo jak za granice to drozsza wysylka niz to warte. Czy tez
sa
> > jakies punkty w Polsce ? Musze miec gwarancje czy sam dysk wystarczy ?
>
> a nie oddajesz dysku do sprzedawcy?

No ale sprzedawca nie chce mi przyjac (i sie nie dziwie) bo nie mam zadnego
dowodu ze u niego kupilem

Fantom
Received on Mon Mar 20 08:25:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Mar 2006 - 08:51:21 MET