Re: Uszkodzony dysk Seagate

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 16:55:13 MET
Message-ID: <dvem85$k6n$2@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Fantom napisał(a):
> Witam
> Padl mi dysk Seagate 200 GB. Posialem gwarancje i dowod zakupu. Wchodze na
> strone Seagate i pisze mi ze jest ciagle na gwarancji i ze mozna to
> zalatwic. ale jak ? Mam rozumiec ze musze go wysalc za granice, oni zrobia i
> mi odesla ? Bo jak za granice to drozsza wysylka niz to warte. Czy tez sa
> jakies punkty w Polsce ? Musze miec gwarancje czy sam dysk wystarczy ?

a nie oddajesz dysku do sprzedawcy?

-- 
Artur Grdeń
mega @ work
Received on Fri Mar 17 17:00:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Mar 2006 - 17:51:45 MET