Re: Barracuda 7200.7; 160 GB - przeniesione sektory

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 08:20:37 MET

> zadnego... Zaczac sie przejmowac? Przy jakiej wartosci warto sie
> zastanowic nad reklamacją dysku?

Wydaje mi sie ze juz jest pora na reklamacje - IMHO nie powinno byc ani
jednego sektora w obszarze relokacji...
Nie wiem jak u Ciebie bedzie wygladac sprawa ale niedawno mialem
Seagate'a 160GB z tej linii co Ty ale z interfejsem ATA/100 i wymieniono
mi go kiedy na dzien dobry okazalo sie ze ma 14 sektorow w obszarze
relokacji.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.