Re: Uszkodzony dysk Seagate

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 21:28:36 MET
Message-ID: <dvn39g$8f1$2@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Fantom wrote:
>>> Padl mi dysk Seagate 200 GB. Posialem gwarancje i dowod zakupu. Wchodze
> na
>>> strone Seagate i pisze mi ze jest ciagle na gwarancji i ze mozna to
>>> zalatwic. ale jak ? Mam rozumiec ze musze go wysalc za granice, oni
> zrobia i
>>> mi odesla ? Bo jak za granice to drozsza wysylka niz to warte. Czy tez
> sa
>>> jakies punkty w Polsce ? Musze miec gwarancje czy sam dysk wystarczy ?
>> a nie oddajesz dysku do sprzedawcy?
>
> No ale sprzedawca nie chce mi przyjac (i sie nie dziwie) bo nie mam zadnego
> dowodu ze u niego kupilem
>
> Fantom
>
Który to sprzedawca nie nakleja własnych stickerów, albo nie honoruje
gwarancji na podsawie S/N ? Chyba nie jakis garazowy menel, który towar
ma z przybocznego Tira ? ;)

-- 
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/
Received on Mon Mar 20 21:30:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Mar 2006 - 21:51:19 MET