WinFast PVR2000 vs Theater 550 PRO

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 20:42:25 MET

Przeszukałem sieć i jeszcze się nie mogę zdecydować.
Jedni chwalą ATI za najlepszej jakości obraz, w wielu
zagranicznych testach również wygrywa ATI. Z drugiej
strony podobno są jakieś kłopoty z dźwiękiem na polskich
stacjach i niby wymaga bardzo dobrego sygnału TV. Z drugiej
strony Leadtek podobno ma lepsze sterowniki i lepiej
sobie radzi ze słabszym sygnałem.
- sygnał tv mam z kablowki (jakość dobra ale bez rewelacji),
- karta będzie używana z monitorem LCD 21,3" i czasami
  z projektorem,
- najważniejsza jest jakość obrazu z tunera tv,
- dźwięk musi być zarówno A2 jak i Nicam,
- wejście svhs/videoin nie będzie w ogóle używane.

Co wybrać?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]