Re: Pytanie do znawcow "bebechow" IBm TP600

Autor: mich <mirchales_nospam_at_polbox.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 20:51:20 MET

"Brodi" <madmax81@_dsadads_interia.pl> wrote in message
news:dvk1kl$a5o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> w 600E najszybszy procek to chyba P2 400. Ale dostać go to cud :)
> jak chcesz czegoś szybszego to kup sobie tp 600X z P3 albo tp 570 z P3,
> ewentualnie coś z serii A

Dzięki za odpowiedzi. TP600X znam, ale kiedy kupowałem swojego
nie trafiłem na X'a.
Jak już będę zmieniał komputer to na coś z serii T30 (na T40 jeszcze
się nie szarpnę).
Seria A według mnie ma gorszą obudowę niż seria T chociaż często
ma większą rozdzielczość niż 1024x768.
Cóż trzeba jeszcze popracować na zasłużonym staruszku :)

Michał