Re: WinFast PVR2000 vs Theater 550 PRO

Autor: Radio Erewan <radioerewan_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 07:00:49 MET

Dnia Sun, 19 Mar 2006 20:42:25 +0100, Mr.FX napisał(a):

> Przeszukałem sieć i jeszcze się nie mogę zdecydować.
> Jedni chwalą ATI za najlepszej jakości obraz, w wielu
> zagranicznych testach również wygrywa ATI. Z drugiej
> strony podobno są jakieś kłopoty z dźwiękiem na polskich
> stacjach i niby wymaga bardzo dobrego sygnału TV. Z drugiej
> strony Leadtek podobno ma lepsze sterowniki i lepiej
> sobie radzi ze słabszym sygnałem.
> - sygnał tv mam z kablowki (jakość dobra ale bez rewelacji),
> - karta będzie używana z monitorem LCD 21,3" i czasami
> z projektorem,
> - najważniejsza jest jakość obrazu z tunera tv,
> [...]

Mam Winfasta TV2000XP (wersję standardową - bez radio). Jestem średnio
zadowolony, choć nie mam platformy odniesienia do innych tunerów. Jako PVR
sprawdza się, choć... Jakość obrazu jest średnia (na moje potrzeby jako
proteza magnetowidu wystarcza), dźwięk jest _tragiczny_. Dudnienie ze
studni.
Wersja standard ma problemy z nowymi sterownikami. Po zainstalowaniu sterów
ze strony producenta karta zapomina strojenia przy każdym restarcie
komputera. Pół biedy, gdyby dało się zapisać ustawienia programów do pliku,
ale nie da się. Trzeba uważać przy gmeraniu w ustawieniach listy programów,
bo aplikacja jest kapryśna. Zanim "odpuściłem" temat nowych sterowników z
10 razy musiałem szukać wszystkich stacji katolickich i niemieckojęzycznych
by pozbyć się ich z listy programów.
Sterowniki z płyty dostarczanej z kartą działają poprawnie.
Aplikacja sterująca kartą zrobiona jest niestety w stylu China-Polo, ale
cóż - o gustach się nie dyskutuje, ten problem można spokojnie przeżyć.
Ostatnio przy przenoszeniu okienka TV z jednego monitora na drugi (w czasie
rejestracji programu) coś się zbiesiło i magnetowid nadpisał mi pierwsze 20
minut filmu.

Uważam jednak, że całkiem sensownie wydałem 100PLN. Mam za te pieniądze
magnetowid z time shiftem (marnym, bo marnym, ale jest) i pilota do
komputera.

Pozdrawiam

--
Radosław "Radio Erewan" Przybył;