Re: Projektant systemów komputerowych

Autor: XDS <XDS_at_spam.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 20:53:17 MET

Gargamel napisał(a):
> XDS <XDS@spam.pl> w wiadomości <news:dui5o8$hof$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Jak już pisali: NTG.
> A tak na marginesie: nie ma sprawy, tylko najpierw skończ coś w tym temacie
> - najlepiej studia na kierunku informatycznym, ofkos dzienne i mało płatne.

> ps.: Taaa, czyli kolejny "informatyk inaczej" z bożej łaski, z dyplomem
> "mniejsza z tym, jakim". Btw., pojęcia pewnie nie macie, ile szkody robią
> tacy ludzie w projektach informatycznych - widziałem takich "speców" i
> skutki ich "akcji", to wiem...

Wierzysz, że przeciętny student przez pięć lat nauczy się więcej ode
mnie, jeśli ja spędzam od 10 lat parę godzin dziennie przy kompie i
literaturą? Dodatkowo od a do z zapewniałem utrzymanie w paru małych
firmach strony informatycznej. Teraz chciałbym wejść piętro wyżej.
Twoje zdanie jest słuszne, dyletanci nigdy nie wnosili swoją osobą nic
pozytywnego. Stąd moje pytanie, jak profesjonalnie się przygotować do
podjęcia pracy w odpowiedzialnych projektach czy firmach.

Pozdrawiam