Re: Projektant systemów komputerowych

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:53:55 MET

XDS <XDS@spam.pl> w wiadomości <news:dui5o8$hof$1@nemesis.news.tpi.pl>
napisał/a:

> Mam prośbę do kolegów o radę i podpowiedź.
> Temat dotyczy pracy w sektorze informatycznym.

Jak już pisali: NTG.
A tak na marginesie: nie ma sprawy, tylko najpierw skończ coś w tym temacie
- najlepiej studia na kierunku informatycznym, ofkos dzienne i mało płatne.

> Z paruletnich kontaktów z komputerem (od ok 93r. pierwszy PC XT)
> wnioskuję, że w komputerach najbardziej interesują mnie nowe technologie
> i ich zastosowanie w sektorze powiedzmy sobie biznesowym. Dla tego też
> myśląc o przyszłej pracy stwierdzam, że chciałbym zająć się czymś takim
> jak projektowanie systemów komputerowych. Posiadam wykształcenie dające
> pojęcie o elektronice, także mikroprocesorach i dsp. Informatyką
> interesuje się hobbystycznie, ale raczej nie skupiam się na źródłach

ps.: Taaa, czyli kolejny "informatyk inaczej" z bożej łaski, z dyplomem
"mniejsza z tym, jakim". Btw., pojęcia pewnie nie macie, ile szkody robią
tacy ludzie w projektach informatycznych - widziałem takich "speców" i
skutki ich "akcji", to wiem...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel