Re: Projektant systemów komputerowych

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 21:28:24 MET

XDS <XDS@spam.pl> w wiadomości <news:dukoc0$ded$1@atlantis.news.tpi.pl>
napisał/a:

> Wierzysz, że przeciętny student przez pięć lat nauczy się więcej ode
> mnie, jeśli ja spędzam od 10 lat parę godzin dziennie przy kompie i
> literaturą? Dodatkowo od a do z zapewniałem utrzymanie w paru małych
> firmach strony informatycznej. Teraz chciałbym wejść piętro wyżej.
> Twoje zdanie jest słuszne, dyletanci nigdy nie wnosili swoją osobą nic
> pozytywnego. Stąd moje pytanie, jak profesjonalnie się przygotować do
> podjęcia pracy w odpowiedzialnych projektach czy firmach.

W sumie wszystko zależy od delikwenta, ale jest w tym pewne małe "ale":
studia uczą "zasad sztuki", a poza tym wdrażają w świadomość korzyści
płynące z trzymania się tych zasad w sytuacjach, które tego wymagają.
Wspomniani de facto "dyletanci", jeśli co gorsza mają "plecy", są w stanie
przeforsować swoje "samoukowe nowatorskie inaczej" pomysły, skutek jest
taki, że potem i tak trzeba daną rzecz robić od nowa zgodnie z zasadami
sztuki, tyle, że już w znacznie trudniejszych okolicznościach.

Jak już pisano, NTG, więc z mojej strony EOT.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel