Dluuuugie wykrywanie dysku

Autor: rodzyneck <rodzyneck_at__wywal_pop.e-wro.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 20:53:15 MET

Witam!

Mam 1 hdd na primary master (WDC WD2000JB) i dwa napedy optyczne (dvd-rw
nec na sec. master i cd-rw lg na sec. slave) i przy uruchamianiu
komputera auto-wykrywanie dysku trwa strrasznie dlugo - okolo 50 sekund.
Napedy sa podpiete do plyty MSI 845PE ale wczesniej na Gigabyte GA7-VRX
bylo to samo... jak podlacze jakis dysk na primary slave to problem mija
ale nie mam na stale drugiego dysku zeby robic takie kombinacje...
Probowalem odpinac calkowicie napedy z kanalu secondary, nic to nie
zmienialo, probowalem chyba tez zmieniac dysk na slave i tez nic to nie
zmienialo...
Macie jakis pomysl co na to poradzic?

Dzieki z gory, pozdrawiam!