Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: gofannon <gofannon_at_nospam.wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 10:23:54 MET

Użytkownik "mgs" <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dui9df$st$2@nemesis.news.tpi.pl...

> PS. Teraz zerknąłem na zdjęcie:
> http://tech4u.pl/mva/pliki_news/x_kat_2/193P+_dither.jpg
>
> i przypomniało mi się, że w sklepie widziałem 193P+ i mikrowzorki były
> mocno widoczne - w taki sposób właśnie jak powyżej (myślałem wtedy że to
> wina programu, który sobie działał na tamtym monitorze, bo nie chciało mi
> się wierzyć, że to takie widoczne). Może się to okazać największą wadą
> tego monitora (na 19'' piksele są już dość duże, mikrowzorki zatem
> niestety też).

Bardzo dziękuję za uwagi, w tej chwili najbardziej skłaniam się do Samsunga
z mojej listy (faktycznie MP).

Z drugiej strony zastanawiam się czy nie dozbierać jeszcze trochę pieniędzy
i nie kupić czegoś większego.
Znalazłem Samsunga 214T, który ma matrycę PVA, rozdzielczość 1600x1200 oraz
wejście composite i s-video. Mógłbym do niego podłączyć np. magnetowid i nie
musiałbym dokupować już zew tunera tv.
Kosztuje on jednak ok 3200 zł :-(

Muszę się jeszcze przespać z tym tematem ;-)