Re: Ocena konfiguracji

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 10:09:29 MET

Użytkownik, napisales:
> Komputer ma byc uzywany glownie do Worda, internetu, filmow i moze
> czasami gier. Opcja pt.: "doloz i kup..." jest nieaktywna. Gdybym mogl
> dolozyc, juz bym to zrobil.

Skoro nie możesz dokładać, to może... odejmij? Ostatnio znalazłem znajomej
poleasingowy, markowy zestaw na Pentium 3 900MHz. Z monitorem kosztowało to
440 zł, bez niego (piszesz, że chcesz nowy - zresztą słusznie) byłoby pewnie
o przynajmniej stówkę taniej (akurat na nagrywarkę DVD). Taka "podstawka" w
opisanych przez Ciebie zastosowaniach nie będzie odczuwalnie wolniejsza, niż
zestaw, który chcesz kupić, a oszczędzisz sporo.

k,