Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 22:24:51 MET

> OK. Przeczytaj test http://mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=228 -
> jeśli ci odpowiada, to wybrany przez ciebie Samsung powinien być bardzo
> podobny.

PS. Teraz zerknąłem na zdjęcie:
http://tech4u.pl/mva/pliki_news/x_kat_2/193P+_dither.jpg

i przypomniało mi się, że w sklepie widziałem 193P+ i mikrowzorki były
mocno widoczne - w taki sposób właśnie jak powyżej (myślałem wtedy że to
wina programu, który sobie działał na tamtym monitorze, bo nie chciało
mi się wierzyć, że to takie widoczne). Może się to okazać największą
wadą tego monitora (na 19'' piksele są już dość duże, mikrowzorki zatem
niestety też).