Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: Rafal <rafal_ron_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 16:00:31 MET

> Znalazłem Samsunga 214T, który ma matrycę PVA, rozdzielczość 1600x1200
> oraz wejście composite i s-video. Mógłbym do niego podłączyć np.
> magnetowid i nie musiałbym dokupować już zew tunera tv.
> Kosztuje on jednak ok 3200 zł :-(

Witam !
Sam ostatnio mialem ten sam dylemat, chcialem kupic ten monitor Samsung
204Ts:
http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/monitor20andhigher/204ts.asp
w koncu zdecydowalem sie na Philips 200PIS:
http://www.benchmark.pl/r.phpfile=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_paneli_LCD_2005/Benq_FP71Vplus.html
podlaczylem magnetowid i jest super naprawde polecam (cena za monitor 2500)

Pozdrawiam
Rafal