Re: Wybór Laptopa (Asus, Acer, hp)

Autor: at <_at_o2(kropka).pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 12:46:47 MET

zdecydowanie odradzam Acera,

na pewno nie mozna o nim powiedziec - solidny, bezproblemowy, bezawaryjny,
przemyslany...
A jesli chodzi o sama obudowe to mozna ja nazwac jednym slowem KICZ (ale co
sie komu podoba)

hp mam, aczkolwiek nie dokladnie tego - ale w tej samej obudowie.
HP - solidna, elegancka obudowa wykonana z dobrych materialow, lekki,
niewielki,

Asus - hmm nie wiem,, kiedys byla taka opcja, ale po przemysleniu
postawilem na HP, zwyczajnie troche lepsze parametry zastapilem solidnoscia
i pewnoscia

mam jeszcze Toshibe, (poltoraroczna), gdzies tej samej klasy, ale tu sie
nie bede rozpisywac, ogolnie stawialbym odrobinke za HP, albo i na rowni.
pozdrawiam