Re: jaki RAM do HP vectry VL 400

Autor: adamek <adam.rafalat_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 12:49:13 MET

Andrzej napisał(a):
> DocMemory SPD Reader 1.4 tym programem mozna sprawdzic pamiec ram
Ram jest sprawny i rzeczywiście pc100 działa bez zarzutu. Na razie
tylko 64 ale chodzi. Dzięki za pomoc Andrzej. Mam jeszcze jedno
pytanie. Jaki cdrom kupić do tego grata. Mam cdrom slim (konkretnie
Toshiba model xm-1902b) i czy mozna go podłączyć do tego komputerka?
Ten cdrom to chyba laptopowy, są jakieś przejściówki zeby
podłączyc do stacjonarnego komputera??