Wybór Laptopa (Asus, Acer, hp)

Autor: coach <coachynski_at_TEGOnieMA.op.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 08:15:43 MET

Witam!
Od dwoch tygodni przymierzam sie do zakupu laptopa. Cena ktora mnie nie
"powali" 3000-3500 zł. ;) Najwazniejsze dla mnie w latpopie to: ekran
15,4'', dobra jakosc wyswietlacza, w miare solidna obudowa, odtwarzanie
filmow, w miare cicha praca i przydalaby sie karta na ktorej rzadko bo
rzadko, ale jednak daloby sie pograc w gry o srednich wymaganiach
sprzetowych. Prawie zupelnie nieistotna jest dla mnie bateria (laptop i tak
wiekszosc czasu bedzie stal na miejscu). Ostatecznie zdecydowalem wybierac z
tych trzech modeli. Bardzo prosze o opinie i ew. jakies nowe propozycje.

Acer TravelMate 4062NWLMi

HP Compaq nx8220

Asus A6R-B002

Oczywiscie przy zakupie HP predzej czy pozniej trzeba bedzie pomyslec o
dokupieniu RAM'u. Jak wzgledem siebie wygladaja karty graficzne tych
notebookow i czy Acer+Pentium zapewni wieksza wydajnosc niz Celeron+ATI?

Pzdr,
Coach