Re: Wybór Laptopa (Asus, Acer, hp)

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 22:48:43 MET

s napisa?(a):
> zdecydowanie odradzam Acera,
>
> na pewno nie mozna o nim powiedziec - solidny, bezproblemowy, bezawaryjny,
> przemyslany...
> A jesli chodzi o sama obudowe to mozna ja nazwac jednym slowem KICZ (ale co
> sie komu podoba)
>
> hp mam, aczkolwiek nie dokladnie tego - ale w tej samej obudowie.
> HP - solidna, elegancka obudowa wykonana z dobrych materialow, lekki,
> niewielki,
>
> Asus - hmm nie wiem,, kiedys byla taka opcja, ale po przemysleniu
> postawilem na HP, zwyczajnie troche lepsze parametry zastapilem solidnoscia
> [...]

Acera znam z opowiadan tylko, ale i to wystarczy............NIE

HP/Compaq mialem, po dwoch latach ekran mial bad linie (cale dwie!!!),
CD stracilo zapal do pracy, a dysk mial 5% badow.

Asus - uzywam teraz (A2810SBH), niedlugo mina dwa lata i jestem zadowolony.

Pozdrowienia
MarekP

PS. Solidnosc, doswiadczenie itd...ile jest na rynku plyt glownych, kart
grafiki itd produkcji HP, Tochiby, Simens, ze o innych nie wspomne.