Dwa systemy operacyjne działające naraz

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 12:46:09 MET

Witam!
Chcialbym podac tutaj do dyskusji temat jaki mnie dzisiaj zainteresowal na
jednym z wykladow na Uczelni, otóż dowiedziaem się dzisiaj że już nie długo
bedzie możliwe odpalenie na pecetach dwóch(lub wiecej) systemów operacyjnych
naraz, niezależnie od siebie. Tzn. nie chodzi mi o emulatory typu VMR, tylko
rozwiazanie sprzetowe tego problemu. Otóż nasz wykladowca stwierdził że fimy
AMD i INTEL już nie bawem(lub już?) wypuszczą stosowne procesory pozwalające
na prace z dwoma uruchomionymi systemami oparacyjnymi na jednej jednostce
sprzetowej. Czy ktoś z grupy ma jakieś ciekawe informacje na ten temat, może
jakieś linki?