NEC 4551 czy Pioneer DVR-110 ???

Autor: Mariusz <MichalskiMariusz_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 13:35:31 MET

    Zdecydowałem się na któryś z tych dwóch modeli.
Wiem, że Pioneer jest w wersjach z DVD RAMem i bez. Ludzie generalnie
polecają NECa, ale mam dwie wątpliwośći, pierwsza to jego awaryjność, a
druga to czy rzeczywiście są aż takie problemy z prawidłowym odczytem CD-R ?
Jest to dla mnie ważne, bo mam trochę starych płyt i chcę, żeby napęd służył
mi też (a może przede wszystkim) jako czytnik CD-R. Z osopistych doświadczeń
to mam odtwarzacz stacjonarny DVD Pioneera i jestem zadowolony z jakości
tego sprzętu, w sumie to podobne urządzenia i generalnie jestem przekonany
do tej marki. Czy dużo stracę wybierając Pioneera, zaznaczam, że nie zależy
mi na wypalaniu obrazków, już bardziej na DVD-RAM. Co dziwne w polskich
testach (np. ranking na Chipie) Pioneer jest niżej notowany niż NEC, ale
niedawno ktoś podawał tutaj na grupie link do strony z rankingami z
niemieckich gazet i tam Pioneer był na samym szczycie.
Proszę użytkowników, którzy mieli do czynienia z tym sprzętem o opinie.

Mariusz