DVD-RW x1 ciekawostka

Autor: FOX29 <fox29_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 13:34:48 MET

Posiadam prehistoryczną płytkę TDK DVD-RW x1 i nic z nowego sprzetu
wypalającego jej nie trawi. Jeden z najnowszych Litków-onów wywala ją odrazu
z błedem, stacjonarna nagrywarka twierdzi, ze unsupported speed, a jedna z
pierwszych nagrywarek laptokowych o dziwo bardzo ja lubi. O co tu chodzi?
Płytka była tylko raz nagrana na tym laptopie i nijak nie mogłem jej
sformatować w innych nagrywarkach. W lapku idzie teraz bez problemu.

FOX29