Re: NEC 4551 czy Pioneer DVR-110 ???

Autor: Joker <joker_at_joke.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 14:03:25 MET

Użytkownik "Mariusz" :
> Proszę użytkowników, którzy mieli do czynienia z tym sprzętem o opinie.

Testy w gazetach sa bardzo czesto sponsorowane. NEC obecnie wypuszcza jedne
z najlepszych nagrywarek, tak jak jeszcze niedawno robil to liteon z CDRW
(chodzi o serie konkretnych modeli). Nie porownywalbym stacjonarnych
odtwarzaczy z pecetowymi. Osobiscie mam NECa w pracy, a Liteona w domu. I
nie mam uwag ale poniewaz nie wypalam duzo swoja wypowiedz opieram na
powszechnej opinii.