Re: NEC 4551 czy Pioneer DVR-110 ???

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 22:28:45 MET

Mam obydwie w pracy. Pioneer czasaem nie chce nagrywac na tanich płytkach
(esperanza) na których nawet liteon nagrywa. Nec z kolei czasami coś
nagra a potem nie może odczytać (błedy CRC) nawet na TDK czy Verbatim,
dlatego zawsze robie weryfikacje, bo mu nie ufam. Najlepiej działa mi 2
letni liteon LDW-851 z biosem od 832, bez problemu nagrywa na wszytskim i
odczytuje też bez problemu to, czego nec nie moze. Wszytsko zalezy na
jaki egzemplarz trafisz, wiadomo, ze nie ma 100% powtarzalnosci napedów
(tolerancja elementów).