Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 22:23:12 MET

Dnia Tue, 14 Feb 2006 21:50:50 +0100, Saiko Kila napisał(a):

> Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
> *Misiek*, która zaskrzeczała:

> A masz fotkę tego radiatora gdzieś? Akurat mam pod ręką referencyjnego
> Sapphire-ATI R9200 z pasywnym chłodzeniem, na oko niewiele się różni od
> radiatora na R9100 z aktywnym. No może jest troszeczkę większy.

Niestety nie mam fotki. Radiator na moim R9200 jest nieco większy od GPU
(właściwa, najgrubsza jego część jest wielkości GPU i takiej wilkości mniej
więcej jest wentylator 4x4cm - pozostała część radiatora iniesiona jest
ponad płytkę i jej powierzchnia jest mniej więcej taka jak tej części
głównej) ale dość cienki (około 0,5cm).