Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 21:50:50 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Misiek*, która zaskrzeczała:

> Moge miec pewność że na BOX'owym radiatorze (trochę większy od GPU ale
> niezbyt gruby) bez wentylatora karta się nei spali?

A masz fotkę tego radiatora gdzieś? Akurat mam pod ręką referencyjnego
Sapphire-ATI R9200 z pasywnym chłodzeniem, na oko niewiele się różni od
radiatora na R9100 z aktywnym. No może jest troszeczkę większy.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8