Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 22:52:39 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Misiek*, która zaskrzeczała:

> Niestety nie mam fotki. Radiator na moim R9200 jest nieco większy od GPU
> (właściwa, najgrubsza jego część jest wielkości GPU i takiej wilkości mniej
> więcej jest wentylator 4x4cm - pozostała część radiatora iniesiona jest
> ponad płytkę i jej powierzchnia jest mniej więcej taka jak tej części
> głównej) ale dość cienki (około 0,5cm).

GPU to jest troszkę chyba mniejsze, rzędu 30x30mm? Ale radiator na tej
mojej wersji ma wielkość tej obwódki na płytce, 44x44mm, tak że da się
teoretycznie jeszcze wsadzić wiatrak wykorzystując dziurki w PCB. W
środku ma 1 cm wysokości i takiego poziomego fina dodatkowo (z
naklejką), i finy przy brzegach też osiągają 1 cm, w środku są mniejsze.
Tak jak na zdjęciu (ten na zdjęciu ma inną płytkę bo to zubożona
wersja):
http://www.ixbt.com/video2/images/sapphire-2/sapphire-r9200-64-scan-front.jpg
http://www.metalgames.com/images/sapphire_9200.jpg

Tu jest prawie dokładnie to (tylko z kolei bardziej rozbudowane):
http://www.italian3dg.com/articoli/9100vs9200/Foto/r9200.jpg

Jak widać radiator jest odrobinę cięższy, ale niewiele. Czasami są
coolery aktywne z radiatorami jeszcze większymi niż w tej wersji
pasywnej. Może zrób test i zobacz jak będzie się sprawował?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8