Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 22:22:46 MET

Dnia 2006-02-14 21:43:21, encja *Markus Sprungk* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Rozumiem, że dla Ciebie trzeba ekstra wykładać kawę na ławę byś zrozumiał.
> Skoro kupuję z systemem to *logiczne*, że dostaję wszystko w komplecie

Wystarczy, że nie będziesz uogólniał. Ja będę miał pewność, że wiesz o
czym piszesz, i wystarczy.

> A skąd ta pewność, że ja piszę do Ciebie? Chyba jesteś nieco przeczulony

To odpowiedź na mój post - tak jakoś mi się skojarzyło. Chyba, że taki
Twój styl pisania - gdziekolwiek, do kogokolwiek. W takim razie
przepraszam...

> Dyskusja na poziomie. Nie bo nie. Dziękuję

Jakie pytanie, taka odpowiedź... Proszę bardzo.

> Też tak kiedyś mówiono o pecetach, że one nie służą do grania bo od tego są
> konsole :>

Rozróżniasz stwierdzenia "inne urządzenie podobne zastosowania" i
"podobne urządzenia inne zastosowania" ?
Ale skoro przyszłość notebooków widzisz w serwerowni...

> Jak widać czas pokazał, że ta opinia była kompletnie nieprzemyślana. A co
> do serwerów. Dwurdzeniowy procek do serwera to za mało?

A ten HP ma dwurdzeniowy ?
Serwer, to mi się kojarzy z szybkimi dyskami SCSI, macierzami, i
architekturą umożliwiającą szybką wymianę danych między NICe'm, pamięcią
i dyskiem. Wypisz - wymaluj notebook.
Szybki procek - rzecz ważna, ale to nie wszystko

> Ależ ja Cię do *niczego* nie zamierzam przekonywać. Byłem ciekaw Twoich
> argumentów *przeciwko* używania laptopa jako serwera, ale nie usłyszałem
> nic, czyli temat zakończony

Bo myślałem, że się wygłupiasz. A Ty poważnie....

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]