Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 23:47:56 MET

Dnia 2006-02-13 21:37:16, encja *Markus Sprungk* wymodziła przez port
119 co następuje:

[...]>
> Ma także gdzieś klientów, którzy kupują nowe laptopy tej marki. Czyżby to
> było aż tak kosztowne nagranie sterowników na płytę CD? Żaden laptop HP nie
> ma sterów dołączonych do laptopa. Klient musi sobie sam szukać sterów na
> stronie HP o ile wie co strona HP lub o ile w ogóle ma dostęp do sieci

Masz, Waść, rację.
Bo wszystkie 20 sztuk HP, które ostatnio kupowałem (6110, 6120, 6125),
nie miały ani pół płytki CD z driverami.

Za to wszystkie - o zgrozo - miały Recovery DVD, do tego DVD z instalką
Windowsa i *driverami*, i jeszcze jedną płytkę z dodatkowym softem

> Software HP nie, ale możesz spróbować Unknown Device Identifier

IBM jest tu klasą, ale HP też się postarał - jest setup, który z DVD
instaluje Ci wszystkie drivery.

Trochę muszę porobić za adwokata diabła, zaznaczam, że wszystko poniżej
to "moje IMO"
Więc HP robiło świetne notebooki parę lat temu. Przed fuzją z Compaqiem.
Potem - cała seria przeciętnych modeli. I moim zdaniem - w zeszłym roku
wzięli się wreszcie do roboty, aktualne modele HP są naprawdę fajne.

Co do serwisu - to zdania są podzielone. Sam HP twierdzi, że ma świetny
serwis w Polsce. Sami Polacy zdają się być odmiennego zdania ;)

Fakt nie do podważenia - serwis HP ma fatalną opinię. Ale w życiu nie
padł mi żaden hapek. Z ok. 10 sztuk. Teraz doszło jeszcze 20 - zobaczymy
;)

Co do narzekania na brak driverów do Win2003 - taką mam nieśmiałą opinę,
że nie jest to system "targetowy" dla notebooków. ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]