Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 21:37:16 MET

Johnny napisał(a):

> Witam
>
> Szukam caly dzien i nie potrafie znalezc sterownikow (do chipseta ATI i
> karty graficznej ATI) do notebooka HP PAVILION ZX5000 pod Win 2k3, mialem
> tez problemy z XP. Dzwonilem do HP z kilkoma pytaniami to mnie zbyli i
> kazali _u sprzedawcy_ sie pytac, a na koniec "musi Pan sobie jakos radzic
> we wlasnym zakresie". Totalna porazka! W ogole mam wrazenie, ze HP ma
> gdzies klientow, ktorzy maja sprzed starszy niz pol roku (moj ma troche
> ponad rok) :-(

Ma także gdzieś klientów, którzy kupują nowe laptopy tej marki. Czyżby to
było aż tak kosztowne nagranie sterowników na płytę CD? Żaden laptop HP nie
ma sterów dołączonych do laptopa. Klient musi sobie sam szukać sterów na
stronie HP o ile wie co strona HP lub o ile w ogóle ma dostęp do sieci

> Ale do rzeczy. Czy istnieje jakis software HP, ktory potrafi przeskanowac
> notebooka i stwierdzic jakich sterownikow brakuje lub sa nowsze, oraz
> pobrac je z www? Cos takiego chyba IBM ma, a czy HP? Nie potrafie sie na
> ich www dokopac do czegos takiego. Poza tym czy sterowniki z XP powinny
> dzialac pod W2k3 czy raczej nie beda?

Software HP nie, ale możesz spróbować Unknown Device Identifier

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098