co znalazłem w gnieżdzie pamieci?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.com>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 23:51:44 MET

Witam

Celeron dwa-costam na jakiejs płycie VIA. chodzi daremnie, cos jak dobry
  p2 na starym BX sie. Wykrywa 256 mega ramu. 4 gniazda na pamiec.
pierwsze obsadzone pamiecią. drugie itrzecie puste. W czwartym....
płytka drukowana, wielkosci normalnej pamieci, włożona prawidłowo w
gniazdo. na płytce 2 kondensatory ( dwa różne) i 8 nóżkowy scalak (
wielkosci ne555)
Co wy nato? cóż to takiego?
Włączałem do kompa nowy twardy dysk, i nie wypadało mi wyciagac tej niby
pamieci. Własciciel oczywicie nic niewie. komp z MEdia marktu, oddawany
kilka razy w celu napraw gwarancyjnych......
MAcie jakies pomysły co to takiego?

ToMasz